ტრენინგის მეხუთე დღე დაეთმო 3 და 4 მოდულებს.
ტრენინგი მოკლე შესავლის შემდეგ დაიწყო იმით, რომ ჩემს მეწყვილესთან ერთად მოვახდინე პროექტის პორტფოლიოს პრეზენტაცია.მივიღე რჩევები ქალბატონ ციალა ჩხეიძისგან და მეც გავუზიარე ჩემი მოსაზრებები.
საინტრესო იყო ისეთი საკითხის შესახებ საუბარი, როგორიცაა საავტორო უფლებები.ამ თემის გარშემო ჩემთვის მნიშვნელოვანი ინფორმაციები მოვიპოვე.შევასრულეთ პრაქტიკული სამუშაო და დამუშავებული მასალა განვათავსე ჩემს პორტფოლიოში.
საინტერესი იყო აგრეთვე კომენტარების წერის კულტურის გაცნობა და ერთობ სახალისო ტრენინგის მონაწილეთა ნამუშევრებისათვის კომენტარების დაწერა.
ვიმუშავეთ აგრეთვე სასწავლო ნიმუშების შექმნაზე, მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის ნიმუშის შეფასებაზე, სასწავლო პროექტის ნიმუშის შეფასების ფორმებზე და სხვა.
მე ტრენინგის ამ მოდულმა კიდევ ერთხელ დამაფიქრა, თუ როგორ შეიძლება უფრო ეფექტურად იქნას გამოყენებული სწავლების პროცესში ინტერნეტ რესურსები და ზოგადად ინტერნეტი.
ტრენინგი მოკლე შესავლის შემდეგ დაიწყო იმით, რომ ჩემს მეწყვილესთან ერთად მოვახდინე პროექტის პორტფოლიოს პრეზენტაცია.მივიღე რჩევები ქალბატონ ციალა ჩხეიძისგან და მეც გავუზიარე ჩემი მოსაზრებები.
საინტრესო იყო ისეთი საკითხის შესახებ საუბარი, როგორიცაა საავტორო უფლებები.ამ თემის გარშემო ჩემთვის მნიშვნელოვანი ინფორმაციები მოვიპოვე.შევასრულეთ პრაქტიკული სამუშაო და დამუშავებული მასალა განვათავსე ჩემს პორტფოლიოში.
საინტერესი იყო აგრეთვე კომენტარების წერის კულტურის გაცნობა და ერთობ სახალისო ტრენინგის მონაწილეთა ნამუშევრებისათვის კომენტარების დაწერა.
ვიმუშავეთ აგრეთვე სასწავლო ნიმუშების შექმნაზე, მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის ნიმუშის შეფასებაზე, სასწავლო პროექტის ნიმუშის შეფასების ფორმებზე და სხვა.
მე ტრენინგის ამ მოდულმა კიდევ ერთხელ დამაფიქრა, თუ როგორ შეიძლება უფრო ეფექტურად იქნას გამოყენებული სწავლების პროცესში ინტერნეტ რესურსები და ზოგადად ინტერნეტი.
საავტორო უფლებების დაცვა მგონი ყველგან განსაკუთრებული პრობლემაა და საქართველოში განსაკუთრებით.. აქ საერთოდ არ არსებობს ეს კულტურა და კარგი იქნება თუ ამ საკითხებს სკოლაში მიექცევა ყურადღება
ОтветитьУдалить